Post Top Ad

pondelok 20. marca 2017

Mladá, ambiciózna event manažérka

Presne takto by sme mohli charakterizovať našu Lucku zo Sweetcandybar. Príprave Candy barov sa venuje od minulého roka popri svojej bežnej práci, no verí, že sa jej predstava o vlastnom podnikaní splní a bude sa mu môcť raz venovať na 100%. Lucka nám v krátkom rozhovore prezradila, čo ju motivovalo k tomu, aby začala s podnikaním a tiež to, aké sú jej plány do budúcnosti.

Minulý rok si založila svoju vlastnú firmu Sweet Candy Bar. Čo zákazníkom ponúkaš?  

Sweet Candy Bar je môj malý sladký projekt, kde pripravujem sladké Candy Bary na zákazku. Všetky koláčiky, ktoré ponúkam, sú pripravované z tých najčersvejších domácich surovín a dávam si veľký pozor na to, s kým spolupracujem a od koho koláčiky objednávam. Vyberám ich všetky ako keby boli pre mňa :) Mne ide v prvom rade o kvalitu a nie kvantitu a nízku cenu. Chcem, aby každý môj zákazník mal zážitok pri ochutnávaní koláčikov.

Prečo práve Candy Bary?

Pečenie je moja vášeň a som aj kreatívna duša, ktorá stále niečo vymýšľa a tvorí. Vždy som chcela robiť niečo, čo ma bude napĺňať a kde sa môžem naplno prejaviť. Mám rada krásne dizajnové veci a napadlo mi vytvoriť krásny dizajnový stolík s koláčikmi. Čiže spojenie mojej kreativity s mojou vášňou k pečeniu a všetkému sladkému. A tak aj názov vznikol veľmi spontánne. Hlavne je to výstižné a je z neho hneď všetkým jasné, čomu sa venujem. 

Kedy ti napadlo založiť si vlastnú firmu?

Mať niečo vlastné, aj keď malé bolo vždy mojim snom. Tvoriť a formovať niečo svoje je tá najlepšia vec na svete. Sweet Candy Bar je ako moje dieťa a teším sa, ako pomaly rastie. Podľa mňa človek potrebuje mať svoj vlastný priestor na sebarealizáciu. Keď mu to však nedovoľuje jeho zamestnanie (veď povedzme si, koľko z nás chodí rado do práce a žije si sen?), najlepšou cestou je vytvoriť si svoj priestor.

Čo ťa priviedlo k pečeniu??? 

Pečenie ma chytilo za srdce, keď som skončila vysokú školu. Zrazu som mala veľa voľného času a chcela som ho nejako produktívne využiť. Milujem koláčiky a všetko sladké. Od malička moja mamina doma piekla každý víkend, tak len pokračujem v jej tradícii a trocha som to posunula na vyššiu úroveň. Začala som si kupovať rôzne knižky s receptami, museli ma však zaujať na prvý pohľad. Páčia sa mi pekné veci, tak som si vyberala aj pekné knižky so zaujímavými receptami. Najlepšia kuchárska kniha je pre mňa taká, keď vám pri jej listovaní tečú slinky. A zrazu som mala doma viac takýchto kuchárskych kníh ako topánok :) Veď môj priateľ by vám mohol o tom rozprávať :)

Venuješ sa Candy Barom naplno, alebo ťa stále živí aj iná práca?

Podnikám posledné dva roky a mám viacero zdrojov príjmu ako len z príprav Candy Barov. Len čas ukáže, či sa budem môcť venovať naplno tejto mojej sladkej činnosti. Držím sa hesla čo sa má stať, to sa aj stane, takže nič nesilím a nechávam tomu voľný priebeh. Ak nato budete príliš tlačiť a budete mať veľké očakávania, skôr či neskôr vás to prestane baviť. A mne ide v prvom rade o to, aby som robila to, čo ma baví a teší.

Pamätáš si na svoju prvú zákazku s Candy Barom? 

Pamätám si na to úplne presne. Bola som hrozne nervózna, hoci som mala všetko do bodky pripravené a premyslené. Mala som takú vnútornú nervozitu z toho, či ľuďom bude chutiť, no keď som videla ako rýchlo sa to zo stola stráca a ľudia si berú naraz aj štyri koláče, tak som si v duchu povedala “yes”. Bola som taká šťastná, že som mala čo robiť, aby som tam pred všetkými nezačala tancovať. 

Aké Candy Bary pripravuješ najradšej? 

Baví ma, keď má Candy Bar nejakú tému, keď tomu spolu s klientom vymyslíme koncept. Je vlastne jedno, či to je firemný event alebo svadba. 

Stretla si sa už aj s negatívnou reakciou klienta?

Chvalabohu, doteraz som nemala žiadnu negatívnu skúsenosť.

 

A čo tvoje okolie? Podporovali ťa najbližší, keď si im povedala, čomu sa chceš venovať?

Všetci mi držali palce, nech to dobre dopadne a moja sestra so mnou dokonca išla na prvú akciu ako morálna podpora, čo si dodnes veľmi vážim. Keď ťa rodina podporuje v tom, čo robíš, je to tá najlepšia motivácia a povzbudenie. 

V budúcnosti sa teda pravedpodobne chceš venovať len príprave Candy Barov... 

Verím tomu, že sa mi raz splní sen, a nebudem pripravovať len sladké Candy Bary, ale budem mať aj svoju vlastnú cukráreň. Svoj život máme každý vo svojich rukách a naozaj sa snažím robiť všetko pre to, aby sa to raz stalo realitou. Ale ako som už hovorila, siliť to určite nebudem. Som otvorená všetkým možnostiam, čiže možno raz to namiesto cukrárne bude vlastné fitko alebo reštaurácia, človek nikdy nevie.

Lucku sme vybrali pre vás preto, lebo je to mladá žena, ktorá sa nebojí zlyhania a s veľkou chuťou sa pustila do tvrdého biznisu. Veríme, že jej príbeh vás inšpiruje a dodá vám poslednú kvapku odvahy a pustíte sa aj vy do plnenia svojich snov. Je prvým rozhovorom v našej rubrike “ rozhovory s inšpiratívnymi ľuďmi”.


22:02 / by / 0 Comments

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára